Wonderwall

0%
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.wonderwall-studio.pl oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Właścicielem serwisu internetowego Wonderwall-studio.pl zwanego dalej “Sklepem” jest IDEALAB Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bułgarska 15 LU3, NIP 6772387835, REGON 361183877, wpisana do rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000552098, zwana dalej “Sprzedawcą”.

2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
a. adres poczty elektronicznej: [email protected] – w sprawach dotyczących zamówień tapet, próbek, klejów, żywic, farb oraz [email protected] – w sprawach dotyczących gresów, ceramiki, zestawów łazienkowych.
b. pod numerami telefonów: 533 187 489, 577 555 864 (dostępne w dni robocze w godzinach: 10-18 oraz w soboty 10-16);
c. za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie Sklepu;
d. drogą pocztową na adres: IDEALAB Sp. z o. o., ul. Bułgarska 15/LU3 30-409 Kraków.

3. “Klientem” sklepu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne oraz osoby prawne, a także jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które prawidłowo wypełniły formularz zamówienia.

4. Klient będący osobą fizyczną dokonującą lub zamierzającą dokonać czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową jest „konsumentem” w rozumieniu art. art. 221 Kodeksu cywilnego.

5. Klient będący osobą fizyczną dokonujący zakupów, w celu bezpośrednio związanym z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jest traktowany jak konsument w rozumieniu, o którym mowa w ust. 3 powyżej.

6. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

7. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, zasady składania i przyjmowania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, a także zasady świadczenia drogą elektroniczną usług oferowanych przez Sklep. Każdy Klient zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do złożenia zamówienia, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

8. Niniejszy Regulamin (w jego obowiązującej wersji) dostępny jest na stronie internetowej wonderwall-studio.pl. Sprzedawca umożliwia pozyskanie Regulaminu oraz utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Archiwalne wersje Regulaminu oraz historia jego zmian dostępne są u Sprzedawcy i ich pozyskanie możliwe poprzez złożenie zapytania na adres mailowy Sprzedawcy: [email protected]

9. Korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się dla każdego usługobiorcy z zagrożeniem wynikającym z użytkowania sieci Internet (potencjalne ryzyko wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione). W zawiązku z powyższym zaleca się stosowanie przez Klienta środków zabezpieczeń technicznych, a w szczególności programy antywirusowe.

10. Każdy Klient korzystający ze Sklepu ma obowiązek:

  • – podania w formularzu zamówienia pełnych i zgodnych z prawdą danych;
  • – korzystania ze Sklepu w sposób nie ingerujący w jego funkcjonowanie;
  • – korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla Sklepu;
  • – korzystania z treści zamieszczonych w ramach Sklepu w zakresie własnego użytku;
  • – niedostarczania i nie przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
  • – korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.

11. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za treści dostarczane przez Klientów w ramach realizacji zamówień oraz za szkody wynikłe z podania przez Klienta fałszywych lub nieprawidłowych danych w formularzu zamówienia. Za wszelkie wynikłe z tego faktu szkody odpowiedzialność ponosi Klient.

12. Prezentowane w Sklepie ogłoszenia, cenniki, reklamy oraz inne informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Są one zaproszeniem do zawarcia umowy przed przedstawieniem oferty kupna. Przed złożeniem zamówienia w Sklepie należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Składając zamówienie Klient potwierdza, że zapoznał się z jego treścią oraz zaakceptował jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

13. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja jego warunków i kosztów dostawy. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia złożenie zamówienia.

14. Postanowienia niniejszego Regulaminu zastępują wszelkie ustnie lub pisemnie uprzednio ustalane warunki dostaw, płatności, gwarancji i odpowiedzialności Sprzedawcy, chyba że zawarto z Klientem odmienną umowę, której przedmiotem są usługi oferowane przez Sklep.

15. Korzystanie ze Sklepu przez Klienta jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez niego co najmniej minimalnych wymagań technicznych:
a. posiadanie dostępu do komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarek internetowych;
b. dostęp do poczty email i aktywny adres email;
c. dostęp do sieci internet;
d. możliwość korzystania z jednej z poniższych przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Safari

§ 2 Składanie i realizacja zamówień. Zawarcie umowy sprzedaży

1.Składając zamówienie Klient dokonuje oświadczenia woli o zamiarze zawarcia z Sprzedawcą umowy sprzedaży towarów oferowanych przez Sprzedawcę do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

2. Sklep przyjmuje zamówienia za pośrednictwem strony internetowej wonderwall-studio.pl a także za pośrednictwem adresu mailowego: [email protected] W przypadku produktów ceramiki Wonderwall Ceramic – płytek gresowych wielkoformatowych złożenie zamówienia jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem adresu mailowego: [email protected]

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Zamówienie uznawane jest za ważne, tylko gdy Klient prawidłowo wypełnił formularz zamówienia lub wysłał treść zamówienia na adres email dedykowany dla danego typu zamówienia.

5. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.

6. W przypadku złożenia zamówienia poprzez wypełnienie przez Klienta formularza za pośrednictwem Sklepu lub poprzez wysłanie wiadomości email na adres wskazany w niniejszym Regulaminie, dane oświadczenie o chęci zamówienia zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i rozumiane jest ono jako oferta zawarcia umowy sprzedaży produktów Idealab objętych danym zamówieniem. Umowa pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta po przystąpieniu Sprzedawcy do realizacji zamówienia, które następuje po zaksięgowaniu wpłaty pełnej kwoty zamówienia na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku zaksięgowania opłaty danego zamówienia na rachunku Sprzedawcy po godzinie 16.00 danego dnia, za dzień przystąpienia do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę uznaje się dzień następujący po dniu księgowania płatności.

7. Potwierdzenie złożenia zamówienia stanowi informację o wpłynięciu oferty do Sprzedawcy i nie może być uznawane za zawarcie umowy. Klient może kontrolować zmiany statusu zamówienia telefonicznie lub drogą elektroniczną. Klient za pośrednictwem automatycznych powiadomień będzie informowany o aktualnym stanie jego zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.

8. Klient powinien zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi w Sklepie opcjami dotyczącymi zamówienia, z uwzględnieniem ceny końcowej. Wystawiając fakturę Sklep związany jest ceną zamówienia obowiązującą w chwili jego złożenia.

9. Wizualizacja wzoru tapety przygotowana przez Sprzedawcę jest zapisana w określonym systemie kolorów. Sposób odwzorowania kolorów może różnić się zależnie od urządzenia, na którym będzie oglądana wizualizacja. Z racji tych różnic zastrzegamy sobie prawo do nieznacznych odstępstw w kolorach pomiędzy tym, co widać na wizualizacji, a na finalnym produkcie. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za jakość sprzętu elektronicznego, za pomocą którego klient weryfikuje cechy produktu.

10. Udostępniane wizualizacje nie odzwierciedlają wszystkich cech produktu, które można dostrzec dopiero na wytworzonym produkcie. Nasze produkty powstają na bazie ręcznie malowanych obrazów i występują na nich różnego rodzaju zachlapania, plamy o niejednorodnym nasyceniu kolorów, zadrapania, zachlapania, które są wyrazem artystycznym i częścią wzoru.

11. Czas realizacji zamówienia aktualny na moment jego złożenia, widoczny jest na stronie internetowej Sklepu przy każdym produkcie oraz w koszyku, a także w mailu z podsumowaniem zamówienia. Termin realizacji zamówienia zależny jest od wybranych opcji zamówienia oraz aktualnych możliwości produkcyjnych Sprzedawcy. Istnieje możliwość dokupienia usługi ekspres z krótszym czasem realizacji. Termin realizacji usługi w przyspieszonym terminie widoczny jest na stronie internetowej Sklepu. W przypadku, gdy w koszyku znajdują się produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie będzie realizowane z przyjęciem najdłuższego terminu. Termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy na zasadach wskazanych w § 2 pkt 6 niniejszego Regulaminu. W przypadku niestandardowych zamówień lub z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

12. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę np. z przyczyn zależnych od technologii produkcji na indywidualne zamówienie, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia i jednocześnie przed upływem terminu realizacji zamówienia wskazanego przy jego złożeniu, Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od realizacji
zamówienia, przy czym zawiadamia o tym Klienta i zwraca całą otrzymaną od niego sumę pieniężną w terminie do 14 dni od dnia przekazania informacji o odstąpieniu od realizacji zamówienia.

§ 3 Usługi elektroniczne

1. W ramach działania Sklepu Sprzedawca umożliwia korzystanie z bezpłatnych i płatnych usług.

2. W ramach usług bezpłatnych Sprzedawca umożliwia następujące usługi, które są świadczone 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:
a. Usługa prowadzenia konta klienta (dalej: „Konto klienta”)
b. Usługa informowania o ofercie handlowej Sprzedawcy, tzw. Newsletter (dalej: „Newsletter”);
c. Usługa kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego;
d. Usługa wykonywania samodzielnie przez Klienta wizualizacji zastosowania wzorów tapet ściennych – Constructor (dalej: „Constructor”)
e. Usługa Formularz Zamówienia;
f. Usługa tworzenia list towarów ulubionych

3. Klient uzyskuje możliwość prowadzenia Konta klienta po dokonaniu rejestracji w postaci wypełnienia i zaakceptowania formularza rejestracyjnego za pośrednictwem Sklepu. Usługa Konta klienta po rejestracji świadczona jest przez czas nieoznaczony i może być zakończona z chwilą przesłania drogą mailową na adres [email protected] przez Klienta żądania usunięcia Konta klienta. Konto klienta umożliwia opcje śledzenia zamówień, archiwizowania historii zamówień tworzenia listy towarów ulubionych.

4. Usługa Newsletter obejmuje przesyłanie Klientowi przez Sprzedawcę informacji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Klienta. Aktywowanie usługi Newsletter jest możliwe poprzez zapis za pośrednictwem formularza rejestracji na Newsletter dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub poprzez zaznaczenie odpowiednich opcji przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Sklepu. Usługa Newsletter po rejestracji świadczona jest przez czas nieoznaczony i może być zakończona z chwilą przesłania droga mailowa na adres [email protected] przez Klienta żądania zakończenia świadczenia usługi lub wskutek rezygnacji z świadczenia danej usługi przez Klienta przy użyciu linku umieszczonego każdorazowo w treści wiadomości wysłanej w ramach Newslettera.

5. Usługa kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępna jest na stronie internetowej Sklepu i polega na udostepnieniu przez Sprzedawcą formularza, którego uzupełnienie (z koniecznym podaniem adresu email) pozwala na skontaktowanie się ze Sprzedawcą i otrzymanie odpowiedzi droga mailową. Usługa kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego świadczona jest przez czas oznaczony i ulega realizacji z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.

6. Usługa Constructor polega na udostępnieniu przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu interaktywnego narzędzia pozwalającego na roboczą wizualizację 2D i ustalenie kadru i rozmiaru wybranego wzoru tapety dedykowanej do ścian nieprzekraczających określonych wymiarów, prostych bez załamań, narożników, skosów lub otworów drzwiowych czy okiennych. Usługa Constructor pozwala na wykonanie roboczego kadru tapety o niskiej rozdzielczości i małej wielkości, który to kadr nie może być uważany za rysunek wykonawczy lub projektowy, nie cechuje się także jakością pozwalająca na jego wydruk w powiększeniu. Usługa Constructor służy do doboru układu wzoru, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność dopasowania wzoru do faktycznego podłoża. Klient ma w każdym momencie możliwość przerwania korzystania z usługi i odstąpienia od niej poprzez zamknięcie narzędzia Constructor.

7. Usługa Formularz Zamówienia umożliwia złożenie zamówienia w Sklepie oraz dokonanie płatności elektronicznej. Usługa kontaktowania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego świadczona jest przez czas oznaczony i ulega realizacji z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta.

8. Sprzedawca jest uprawniony do zaprzestania świadczenia danego rodzaju usług elektronicznych i w takim wypadku umowy o świadczenie danych usług ulegają rozwiązaniu. Sprzedawca może także wypowiedzieć każdą z opisanych w niniejszym paragrafie umów o świadczenie usług elektronicznych z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia w formie przesłanej na adres Klienta wiadomości email.

9. W zależności od wymiarów ściany oraz wybranego wzoru, Sprzedawca oferuje usługę wykonania bezpłatnej roboczej wizualizacji 2D tapet wraz z ustaleniem kadru i rozmiaru wybranego wzoru tapety dedykowanej do ścian posiadających załamania, narożniki, skosy lub otwory drzwiowe czy okienne. Skorzystanie z usługi możliwe jest poprzez wysłanie zapytania mailowego na adres: [email protected] Usługa wizualizacji pozwala na wykonanie roboczego kadru tapety o niskiej rozdzielczości i małej wielkości, który to kadr nie może być uważany za rysunek wykonawczy lub projektowy, nie cechuje się także jakością pozwalająca na jego wydruk w powiększeniu. Usługa wizualizacji służy do doboru układu wzoru, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność dopasowania wzoru do faktycznego podłoża. Złożenie zapytania przez Klienta za pośrednictwem wiadomości email jest możliwe 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, natomiast usługa realizowana jest od poniedziałku do soboty w godzinach otwarcia showroomu, przy czym termin realizacji wynosi do 3 dni roboczych. Klient ma w każdym momencie możliwość przerwania korzystania z usługi i odstąpienia od niej do czasu jej całkowitej realizacji poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości mailowej o chęci rezygnacji. Sprzedawca oferuje odpłatną usługę wykonania projektu i wizualizacji zamówienia na indywidualne życzenie Klienta. Skorzystanie z usługi możliwe jest poprzez wysłanie zapytania mailowego na adres: [email protected] W odpowiedzi na zapytania Klient otrzymuje wycenę usługi, a także termin realizacji. Usługa wizualizacji pozwala na wykonanie roboczego kadru 2D (bez układu trójwymiarowego) tapety o niskiej rozdzielczości i małej wielkości, który to kadr nie może być uważany za rysunek wykonawczy lub projektowy, nie cechuje się także jakością pozwalająca na jego wydruk w powiększeniu, przy czym wizualizacja dostosowana jest do indywidualnych potrzeb Klienta. Złożenie zapytania przez Klienta za pośrednictwem wiadomości email jest możliwe 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, natomiast usługa realizowana jest od poniedziałku do piątku, przy czym termin realizacji wynosi do 8 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W przypadku skorzystania z usługi, Klient ma możliwość odstąpienia od umowy do momentu przystąpienia przez Sprzedawcę do realizacji zlecenia i przed otrzymaniem przez Klienta wizualizacji, zaś pozostałe możliwości zostają wyłączone z uwagi na fakt, że usługa stanowi realizację indywidualnego zamówienia Klienta.

§ 4 Ceny, warunki płatności i dostawy

1. Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich lub walucie obcej w zależności od wyboru wariantu językowego strony internetowej i uwzględniają podatek VAT, koszt obsługi zamówienia oraz wynagrodzenie za korzystanie z praw autorskich wykorzystanych podczas realizacji zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Koszt wysyłki podawany jest osobno i jest zależny od oferty firmy kurierskiej, a także od rodzaju zamawianego towaru, wartości zamówienia, kraju wysyłki i wielkości zamówienia. Ceny nie zawierają ewentualnych opłat i kosztów celnych związanych z wysyłką zagraniczną towarów oraz ewentualnych podatków obciążających odbiorcę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Przy realizacji zamówień niestandardowych, koszty wysyłki ustalane są w formie dokumentowej przez Sprzedawcę z Klientem za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem adresu: [email protected].

3. Po zaksięgowaniu płatności Sprzedawca wystawia i przesyła droga mailową Klientowi odpowiedni dokument księgowy, w szczególności fakturę.
Płatności z tytułu realizacji zamówień mogą być dokonywane tylko w formie przedpłaty elektronicznej za pośrednictwem płatności elektronicznych PayU, PayPal lub na jeden z rachunków bankowych Sprzedawcy:
PLN: 15 1090 2590 0000 0001 3099 8615 prowadzony w banku Santander Bank Polska
EUR: 19 1090 2590 0000 0001 3295 6294 prowadzony w banku Santander Bank Polska
USD: 64 1090 2590 0000 0001 3513 8760 prowadzony w banku Santander Bank Polska

4. Inne, nie wymienione w ust. 3, formy płatności w szczególności płatność za pobraniem nie są akceptowane, z tym zastrzeżeniem, iż Sprzedający zastrzega sobie prawo w poszczególnych przypadkach do akceptacji lub odmowy przyjęcia pewnych form płatności.

5. Dostawa zrealizowanego zamówienia odbywa się na adres wskazany w zamówieniu przez Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich. Możliwy jest również odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się Klienta ze Sprzedawcą. Odbiór osobisty zrealizowanego zamówienia jest możliwy w przypadku tapet – w siedzibie Sprzedawcy 30-409 Kraków, ul. Bułgarska 15/LU3 oraz pod adresem 32-085 Modlniczka, ul. Koralowa 12, zaś w przypadku pozostałych produktów, w szczególności wyrobów ceramicznych, gresu – pod adresem: 32-085 Modlniczka, ul. Koralowa 12. Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach pracy poszczególnych lokalizacji. Klient ma obowiązek poinformowania Sprzedawcy o planowanym odbiorze osobistym i wybranym miejscu odbioru, w momencie składania zamówienia. Wybierając opcję odbioru osobistego Klient nie ponosi kosztów przesyłki. O gotowości zamówienia do odbioru i godzinach pracy Klient informowany jest mailowo.

6. Warunki dostawy zagranicznej Klient ma obowiązek każdorazowo uzgadniać ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia.

7. Warunki dostawy regulowane są regulaminami firm spedycyjnych i kurierskich. W przypadku zamówień, których waga przekracza 29 kg kurier nie jest zobowiązany do dostawy „pod drzwi”, a jedynie na teren posesji, której adres został wskazany jako adres dostawy.

8. Zmiana adresu dostarczenia przesyłki po jej wysłaniu może wiązać się z dodatkowymi kosztami w zależności od regulacji obowiązujących w firmie kurierskiej lub spedycyjnej. Koszt zmiany adresu dostarczenia ponosi Klient według cennika firmy realizującej dostawę.

9. Klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki. Jeżeli Klient nie odbierze przesyłki zostanie obciążony kosztami bezpośredniego zwrotu przesyłki do Sprzedawcy chyba że wykaże, że nieodebranie przesyłki nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. W przypadku zgłoszenia żądania ponownego nadania przesyłki, Klient zobowiązany jest pokryć koszty ponownego dostarczenia towaru.

10. W zależności od wielkości zamówienia, towar może być dostarczany na palecie, a w przypadku płytek ceramicznych – w skrzyniach transportowych odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniami.

11. Dostawa płytek ceramicznych realizowana jest w opakowaniu w formie skrzyni, którego zakupu dokonuje Klient w momencie składania zamówienia wraz z towarem w postaci płytek ceramicznych. Po realizacji dostawy zamówienia, po uprzednim kontakcie na adres [email protected] możliwy jest zwrot skrzyni transportowej przez Klienta, którego nie łączy ze Sprzedawcą umowa o współpracy handlowej lub podobne porozumienie (za wyjątkiem współpracujących ze Sprzedawcą architektów). W takim przypadku po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwrotu skrzyni, Sprzedawca zwraca Klientowi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu opłatę za skrzynię w takiej samej formie i wysokości, w jakiej ją uiszczono. Koszt przesyłki zwrotnej skrzyni ponosi Klient.

12. W przypadku braku zapłaty za zamówienie w terminie 7 dni od dnia jego złożenia przez Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do odmowy realizacji zamówienia w przypadku dokonania przez Klienta opłat za zamówienie po upływie wskazanego terminu. W takim wypadku Sprzedawca dokonuje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia zaksięgowania opóźnionej płatności zwrotu kwoty uiszczonej przez Klienta.

§5 Odstąpienie od umowy

1. Wonderwall-studio.pl jest serwisem, za pośrednictwem którego sprzedawane są gotowe wyroby, a także towary produkowane na zamówienie.

2. W przypadku zamówienia wyrobów gotowych dostępnych w ofercie Sklepu, Klient będący konsumentem jest uprawniony do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny.

3. Celem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, konieczne jest złożenie przez Klienta – konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: [email protected] lub za pośrednictwem poczty na adres: ul. Bułgarska 15/LU3, 30-409 Kraków. Klient – konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy aby oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało wysłane na jeden z adresów podanych powyżej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą. Sprzedawca niezwłocznie zwraca wszystkie otrzymane od Klienta – konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Zalecane jest, aby zwrot rzeczy do Sprzedawcy był dokonany przy użyciu oryginalnego opakowania, przy czym nie jest to warunek konieczny. Klient zobowiązany jest zapewnić bezpieczne opakowanie rzeczy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy Klient – konsument zobowiązany jest do zwrotu dostarczonych towarów podlegających zwrotowi w stanie niezmienionym bez śladów użytkowania, w przeciwnym razie Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu.

6. W przypadku towarów zamawianych na wymiar lub indywidualizowanych (w szczególności tapet drukowanych na zamówienie oraz farb z mieszalnika) Klient składając zamówienie określa parametry wyrobu – wybiera artykuł, materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia, a realizacja każdego zamówienia wykonywana jest w całości według zlecenia Klienta. W takim przypadku zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Klientowi nie przysługuje w zakresie obejmującym towar wykonany na zamówienie.

7. W razie częściowego odstąpienia od umowy w zakresie w jakim jest ono dopuszczalne, Klient zobowiązany jest do zapłaty za pozostałe towary.

8. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które są od niego niezależne i których nie mógł przewidzieć, a także w przypadku gdy Klient naruszył niniejszy Regulamin lub ustalone warunki zamówienia. Odstąpienie Sprzedawcy od umowy wskazane powyżej może nastąpić w każdym terminie przy czym nie później niż w przeciągu 7 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę i nie nakłada na Sprzedawcę obowiązku wypłaty Klientowi odszkodowania, o ile przepisy ogólne nie stanowią inaczej.

9. Klienci nie będący konsumentami nie są uprawnieni do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

§ 6 Proces reklamacyjny w zakresie Towarów

1. Klient powinien dokonać weryfikacji poprawności zamówienia przy odbiorze przesyłki. Jeżeli dostarczone zamówienie nie odpowiada ustaleniom zawartej umowy, Klient powinien niezwłocznie, lecz nie później niż w przeciągu 30 dni od daty doręczenia, poinformować o tym Sprzedawcę, gdyż późniejsze powiadomienie może uniemożliwić dochodzenie potencjalnych roszczeń od firmy kurierskiej.

2. Sprzedawca pakuje zamówienia w sposób uniemożliwiający zniszczenie znajdujących się wewnątrz rzeczy. Jeżeli dostarczone Klientowi towary lub ich opakowanie posiadają widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić spedytorowi/przewoźnikowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach rekomendowane jest odmówienie przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktowanie się ze Sprzedawcą.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od prezentowanego na stronie internetowej. W przypadku druków na płótnie, ceramice, plakatów, tapet i zdjęć, nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z motywami wzorcowymi, jak również odstępstwa wynikające z innego formatu, jakości papieru, materiału i powierzchni nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów będących konsumentami, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania towaru Klientowi, będącemu konsumentem.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności dostarczonych produktów z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta oraz Kodeksie cywilnym wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klientów będących przedsiębiorcami w zostaje całkowicie wyłączona.

6. Klient powinien przed przystąpieniem do montażu dokonać weryfikacji poprawności realizacji zamówienia i zgłosić Sprzedawcy ewentualne wady. Brak dokonania weryfikacji nie wyłącza możliwości skorzystania przez Klienta z ewentualnych przysługujących mu uprawnień z tytułu rękojmi, jednak okoliczność ta może utrudniać lub uniemożliwiać potwierdzenie istnienia wady towarów, będącej podstawą skorzystania z rękojmi.

7. W przypadku ujawnienia wady produktu, klient powinien zgłosić reklamację na adres mailowy Sprzedawcy: [email protected] lub za pośrednictwem poczty na adres: IDEALAB Sp. z o. o., ul. Bułgarska 15/LU3 30-409 Kraków.

8. W ramach zgłoszenia reklamacji zalecane jest podanie: (1) informacji i okoliczności dotyczących przyczyn reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) wskazania preferowanego sposobu załatwienia sprawy, tj. żądania doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; (3) danych kontaktowych składającego reklamację oraz (4) dokumentacji fotograficznej ujawniającej powstałą wadę. Reklamacje złożone z pominięciem wskazanych wymagań nie będą rozpatrywane.

9. Sprzedawca przekaże Klientowi odpowiedź co do złożonej reklamacji Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

10. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć produkt wadliwy na adres: IDEALAB Sp. z o. o., ul. Koralowa 12, 32-085 Modlniczka. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie reklamowanego towaru przez Klienta będącego konsumentem byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić go Sprzedawcy w miejscu, w którym dany towar się znajduje.

11. W przypadku, jeśli zamówiony towar przeznaczony jest do montażu, przed wykonaniem montażu zalecane jest dokładne sprawdzenie zgodności wszystkich jego parametrów z zamówieniem (wymiary, ilość rolek, dopasowanie rolek, jakość grafiki itp.). Uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z zaleceniami producenta działaniami Klienta lub osób działających na jego zlecenie w trakcie montażu lub użytkowania towaru mogą prowadzić do utraty uprawnień z tytułu rękojmi.

§7 Proces reklamacyjny w zakresie usług elektronicznych

1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem strony internetowej Sklepu i świadczeniem przez Sprzedawcę usług elektronicznych za pośrednictwem:
a. Poczty elektronicznej: [email protected]
b. Telefonicznie: 533 187 489, 577 555 864
c. Drogą pocztową na adres: IDEALAB Sp. z o. o., ul. Bułgarska 15 LU3 30-409 Kraków.

2. W zgłoszeniu reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres email, oświadczenie o wyrażeniu zgody na komunikowanie się drogą elektroniczną w przypadku wyboru drogi komunikacji ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz rodzaj i opis zaistniałego problemu.

3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

4. Sprzedawca poinformuje Klienta o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego.

§8 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest IDEALAB Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie adres: ul. Bułgarska 15 LU3, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000552098, NIP 6772387835, REGON: 361183877 (dalej „Administrator”).

2. Administrator danych osobowych odpowiada za zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, a zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych, a także prawa Klientów związane z jego danymi osobowymi.

3. Z Administratorem można kontaktować się:
a. mailowo, na adres: [email protected] b. listownie, na adres: Idealab sp. z o.o. ul. Bułgarska 15/LU3, 30-409 Kraków.

4. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności na stronie internetowej.

§ 9 Prawa autorskie

1. Wszystkie zamówione i sprzedawane w Sklepie towary chronione są prawami autorskimi.

2. Klient ani żadne osoby trzecie nie są upoważnieni do rozpowszechniania lub powielania towarów lub zastosowanych na nich wzorów lub ich fragmentów, jak również wykonanych przez Sprzedawcę wizualizacji i projektów, a także do ich reprodukcji, produkcji, czy ich dalszej odsprzedaży.

3. Każde korzystanie z dzieła i czerpanie z niego dochodu możliwe jest wyłącznie po uprzedniej pisemnej zgodzie Sprzedającego, która udzielana jest wyłącznie na określony czas i w określonym celu. Z posiadaniem dzieła lub przekazaniem własności nie są – jeżeli nie zostało to ustalone inaczej – związane żadne dodatkowe prawa użytkowania lub czerpania dochodu w świetle ustawy o prawach autorskich, zasada ta dotyczy przede wszystkim oficjalnych wystaw.

4. Nabywając towary lub usługi Sprzedawcy Klient nie nabywa w żadnym zakresie praw autorskich przynależnych Sprzedawcy, zaś umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie stanowi przeniesienia praw autorskich i nie może być tak interpretowana.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. – o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 10 Postanowienia końcowe

1.Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu, przy czym w takim wypadku pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.

2. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta na stronie internetowej Sprzedawcy. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

4. Kwestie sporne, jeśli Klient wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub dokonując wyboru dowolnego podmiotu uprawnionego spośród znajdujących się w rejestrze UOKiK. Sprzedający oświadcza zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego.

5. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy Kodeks cywilny, Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta i inne właściwe.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie naszej stronie internetowej Wonderwall-studio.pl, przy czym nie naruszają one praw nabytych Klientów na podstawie poprzednio obowiązującego Regulaminu.

8. Archiwalne wersje Regulaminu dostępne są u Sprzedawcy i są udostępniane Klientom nieodpłatnie w odpowiedzi na zapytanie wysłane droga mailową na adres: [email protected]

9. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 4 października 2024 roku.

Pobierz: Załącznik nr 1

x
0%