Polityka prywatności i pliki cookie. Aby zapewnić poprawne działanie naszego serwisu, zapisujemy pliki cookie na komputerach naszych użytkowników. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich używanie.

Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, proszę zobaczyć naszą politykę prywatności.

PRZEKONAJ SIĘ O NASZEJ JAKOŚCI

POZNAJ NASZE TAPETY

Zamów zestaw bezpłatnych próbek. Dzięki niemu upewnisz się w swoim wyborze oraz w łatwy sposób przekonasz się o jakości i trwałości naszych tapet.

Do wyboru masz trzy tekstury. Na wybranej teksturze otrzymasz dwa wylosowane wzory w rozmiarze 45x24cm. Wybierz teksturę, wypełnij formularz kontaktowy, a my wyślemy na wskazany adres bezpłatny zestaw próbek za pośrednictwem Poczty Polskiej. Pamiętaj aby poprawnie podać wszystkie dane.

 

 

 

 

Kolekcja:
Kolekcja:
Kolekcja:
Wypełnij dane kontaktowe

Oświadczam, że zapoznałem/am się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażam dobrowolną i wyraźną zgodę na:

na przetwarzanie przez Administratora danych – IDEALAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

Zwróć uwagę: 

Koszt każdej innej, konkretnej próbki wynosi 50 PLN (w tą cenę jest już wliczony koszt przesyłki kurierskiej, a każda następna próbka w paczce kosztuje 25 PLN). Jest to próbka o wymiarach 50x50cm.
W celu złożenie zamówienia napisz do nas na adres: info@wonderwall-studio.pl

 

Opłata i dostawa
GWARANCJA
Jesteśmy przekonani o najwyższej jakości naszych tapet. Możecie jednak zwrócić zakupiony towar, bez podawania przyczyny, w terminie do 14 dni od momentu dostawy.
DOSTAWA
Nasze tapety możemy dostarczyć do dowolnego miasta.
TERMINY DOSTAWY
Produkcja tapet Wonderwall trwa 16 dni roboczych od momentu opłaty zamówienia.
OPŁATA
Korzystamy z systemu PayU - najwygodniejszego i wiarygodnego sposobu dokonywania opłat w Internecie. W naszym sklepie realizacja zamówień dokonywana jest po wpłaceniu 100% wartości zakupu.
Często zadawane pytania
JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ Z DODATKOWYCH KONSULTACJI?
Jeśli potrzebujecie skorzystać z konsultacji w zakresie wyboru tapet oraz ich montażu, lub macie inne pytania oraz wątpliwości - prosimy o kontakt. Chętnie podzielimy się z Wami naszą wiedzą drogą mailową info@wonderwall-studio.pl lub
telefonicznie: +48 577-555-864
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR Z OPCJĄ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?
Tak, informacje na temat ceny oraz czasu dostawy tego typu wysyłki udzielą Wam pracownicy naszego sklepu:
1. drogą mailową info@wonderwall-studio.pl
2. telefonicznie: +48 577 555 864
CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA W WYZNACZONYM TERMINIE?
Jeśli nie otrzymaliście żadnego powiadomienia, a termin zamówienia został przekroczony, należy zwrócić się:

1. Do nas drogą mailową: info@wonderwall-studio.pl. W informacji prosimy podać datę zamówienia, imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia.

2. Do najbliższej placówki Poczty Polskiej zgodnie z Waszym miejscem zamieszkania, w celu potwierdzenia, czy nie dotarła przesyłka, adresowana na Wasze nazwisko.
CO TO JEST REJESTRACJA?
To etap podczas którego Klient sam dobrowolnie udostępnia informacje wymagane do celów złożenia zamówienia. W przyszłości, podczas kolejnego zamówienia w naszym sklepie, nie będziecie musieli powtórnie wypełniać pola „dostawa” oraz informacji „o odbiorcy”. Nasz system Was zapamięta i będzie automatycznie wypełniał wymagane dane. Wówczas wystarczy już tylko wybrać opcję „realizacja zamówienia”.
W JAKI SPOSÓB BĘDĄ WYKORZYSTYWANE MOJE DANE?
Dane udostępnione przez Klienta będą wykorzystywane przez Sklep Internetowy Wonderwall jedynie w zakresie potrzebnym do obsługi transakcji w sklepie. Dane nie będą przekazywane osobom trzecim, w tym w szczególności, nie będą udostępniane innym podmiotom.
KIEDY BĘDĘ MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE?
Po dokonaniu zamówienia, na adres mailowy, który podaliście podczas rejestracji, zostanie przesłana wiadomość, informująca o szczegółach Waszego zlecenia.
JAKIE SA DOSTĘPNE FORMY DOSTAWY PRODUKTU?
Na dany moment oferujemy 2 formy dostawy towaru:
1) Odbiór osobisty w Krakowie
2) Przesyłka kurierska DPD
Co zrobić w przypadku kiedy dostawa zamówionych tapet została opóźniona?
W przypadku gdy Sprzedawca opóźni się z wysyłką towaru do Klienta o więcej niż 7 dni roboczych od umówionego aktualnego okresu realizacji zamówienia podanego w czasie składania zamówienia poprzez korespondencję mailową bądź też w informacjach na stronie internetowej przy zakupach dokonywanych poprzez stronę, Klientowi przysługuję zwrot 15% kosztów od całego zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy opóźnienie wynika ze strony firmy przewozowej, bądź też braku możliwości odbioru przesyłki przez klienta.
POSIADAM KUPON RABATOWY. W JAKI SPOSÓB MOGĘ GO WYKORZYSTAĆ ?
Podczas rejestracji zamówienia wprowadźcie numer waszego kuponu rabatowego i potwierdźcie wybierając opcję „Zatwierdzam”.
Wówczas wartość kuponu rabatowego zostanie odliczona od kwoty waszego zamówienia *

*Podczas każdego zakupu można wykorzystać tylko jeden kupon rabatowy.